november

i had decided that november would be better than october. it was with light steps i walked to my job today. i was happy. then monday hit.

“Excel cannot open the file ‘IWE deltagare10.xlsx’ because the file format or file extension is not valid. Verify that the file has not been corrupted and that the file extension matches the format of the file.”

it’s the whole list. not only one sheet but five-six. complete info about all the participants, the people accommodating, everything. gone. dead.

fuck 2010!

6 comments

  1. Kan inte nån nörd fixa den?? =( =(

    1. är nånstans på datacentralens kölista… suck.

  2. Arhg vad störande med fil problem. försöker du nu öppna filen med excel 2007? om du har tillgång till en excel 2010 så spara den på nytt i ett format som stöds av excel 2003-2007 som slutar på .xls

    Kanske det skulle hjälpa…

    1. helt samma 2010 som jag använde på fredagen då jag senast uppdaterade listan… 😦 väntar nu på att nån från datacentralen sku komma å titta, före det vågar jag inte mixtra med den. har utprintad deltagarlista per den 18e, men t.ex. inkvarteringslistan är totally gone..

      det här kan bli intressant ännu 😉

  3. Jag är inte säkert om jag kan hjälpa med detta, men om det fixar sig inte “själv” kunde jag nog åtminstone prova det.

    1. tack, men hankens datacentral lyckades recover en äldre version av filen! happy happy joy joy!

Leave a Reply

